Monday 25 June 2012

Rumah Ku Syurga Ku



Close Up...Taraaaa...!!!
My home Sweet Home...:)


Semua orang mengidamkan rumah ibarat syurga kan....begitu jugak lah dengan aku...Ungkapan dalam islam  " RUMAHKU SYURGAKU"  amat sesuai dan bermakna bagi mereka yang inginkan ketenangan, kebahagiaan, keceriaan dan sebagainya dalam rumahtangga....macam aku!!

oYEAH...malas nak citer panjang...biler kawan, bercinta, berkawen dengan orang a.k.a. suami aku yang merupakan seorang yang PENCINTA AMAT-AMAT KEBERSIHAN, KEKEMASAN aku pun terjebak sekali dalam mendeko-deko rumah pinjam a.k.a kuarters aku neh...xleh la nk deko lebey2...umah pinjam kan..


Superb la hubby aku ni...bab mengemas no 1 dalam hidup dia...beliau begitu pantang terhadap habuk...sampah....BERSEPAH dan sebagainya..biler tengok bersepah...adoi....memng la aku aku xtenang......hurm...biler dh biase...aku  dah lali....so aku kene la pastikan QC sentiasa tip top..!!

Ni ruang tamu aku...simple ... xperlu perabut yang berjuta...murah2 suda....kang pindah susah..calar balar...buat rugi ja..asal cantek di mata!!


Bantal hijau putih n lampu comei kat tepi tu beli kat iKEA..aku memang suka barang IKEA!!!!Perabut beli kat seri kembangan...bukan EMPIRE okeyh!!


Cermin beli kat nilai..jam tu hadiah kawen dari Perak Side


 Langsir tempah kat NIlai juga.! Seminggu Siap!


Go Green! Aku dan hubby adalah pencinta pokok belaan yang cantek saja..xcantek buang tong sampah..hahaha




owh segan nak letak gambo ni.............gambo bawah ni adalah rumah mase mula2 aku dapat kunci ....sungguh sadis...mcm padang jarak padang terkukur kan...xpun mcm padang bola..! kosong...time ni aku buat hiuse warming masuk kuarters...hehehe..kelako2...segan ngase..now semua dah berubah okey!!! luar setinggan dalam mcm kondo!!!



nijar siap buat spotcheck! macam haram!



ni roomate aku kat opis...now dah xda....men masak2


santai time!! mengulor lepas kenyang,,,giler lawak umah aku time ni!



1 comment:

  1. hai..salam kenal...jalan2 cr idea nak mendeco rumah kuarters jugak...cantik deco rumah...elok je tersusun.. :)

    ReplyDelete