Monday 25 June 2012

Ini budak UTHM

Saje je nak letak gambo ni...takut nanti gambo ni hilang..xdak kenangan sudah...manalah tahu nanti anak aku nak tengok gambo aku dolu-dolu...

heheh...skema badak gambo ni..xtahan tengpk..tp oklah dari xda...


xdak apa nak citer....lapok dah..
cumer nak citer aku study kat UTHM ni 6 TAHUN okey..dari diploma sampi degree....yang menariknya..sambil study sambil bercinta..i like!!!
dari tahun 2003-2006 
amik kos Diploma Teknologi Maklumat
pastu sambung pulok Ijazah Sarjana Muda Teknologi Maklumat
pastu xtahu nak sambung apa lagi...coz aku dah malas....niat tu cam ado..tp abaikan dulu la...produce anak ramai2 dolu...hahhaa gilor!



kalo korang nak tahu....aku ni bukan nak berbanggo...tapi sebagai perangsang utk anak2 yang masih belajo..hahaha...
aku ni adalah student yang all semester dapat dean list ...mase diploma la...sampai aku dapat anigerah REKTOR...t
tp mse degree..sem pertama aku kantoi....n then next sem aku walk up...dean list smpi abis..;.terer x aku???...cececeh...berlagok..tp yg sedey aku x dapat first class..coz sem satu tu la....kantoi..mcam haram...3.67 ja CGPA last aku.....ok dok....last sekali aku dapat anugerah CANCELOR...terer kan!!
dah la...malas nak citer benda lepas..dah kejer dah pun sekarang..makan gaji je lah..xtahu lah smpi biler....60 tahun servis katanya..hahhaa......tunggu dan lihat je la...niat nak jd bisness women...cewah..berangan semata!!

menjeling-menjeling ku bertentang..ceewah!!




1 comment: