Tuesday 26 June 2012

Kelebihan Samsung Galaxy Tab 7.7

Superb, hebat, kecik, best dan seangkatan dengannya lah yang mampu aku kata bila aku dah pakai benda alah ni..tulah orang kata...xsungguh xkata...oyeah!



Aku berjaya juga memilikinya selepas berjaya membodek hubby tersayang..thanks laling....ari ni suggest,, terus je petang tu pegi lowyat cari..over gitu!!!

mama : "abang..kiter tengok dulu yer..if ok kiter beli..kalau x kiter usha je dulu...mama beli ni sebenarnya untuk balqis (anak)..senang..nanti xyah nak beli toys macam2..leh donload je dia nyer lesson learning..."
papa: ok...


setibanya di kedai samsung, xingat level brapa...

teruja tul.....


papa: mama nak x ni?
mama : xtahu la pa...mcm nak tp macam mahai sgt..kiter tengok dulu la...

papa: xpa, papa byr half price...
mama : sungguh ni..jom kuar duit....





blushing...dan debor...dan ketor..

akhirnya....

milik aku...






power tul...lepas guna nama anak..akhirnya berjaya!!lepas ni balqis mesti  ngaku dia punya....padan dengan muka aku!!




biler aku dah pakai ni.....aku rasa galaxy tab ni lebih bagus dari ipad keluaran apple tu.....tp mmg betul...tp kalau ipad tu orang bg free kat aku..aku kompom amik tanpa segan silu...


berbalik pd title lah...nak tahu apa kelebihan dia...kornag leh taip google la..mcm2 kuar secara teknikal ni..ni aku nak citer secara pengalaman nyer...

1. kecik..senang bawa..ringan.....
2. smart design la...
3. byk software, game, application....freee...!!!1 semuanya boleh donload.!!!excited okeh!
4. wifi hotspot -: ni paling syok...bukak wifi hotspot...sumer nset leh dapat tenet..dh mcm kat cc leh guna...

kelebihan lain nanti aku godek lagi..xabis godek lagi..coz berebut ngan anak...walaupun anak aku baru ja 8 bulan......

No comments:

Post a Comment