Wednesday 13 November 2013

Clark is the best!!

aku bukanlah penggemar kasut yang tegar..
dan aku bukanlah org yang suka menyimpan 10 or more kasut di dalam umah..
biasanya aku pakai kasut satu je sampai lunyai...
itulah diri aku..

so the reason is aku pulun utk memiliki kasut ni..
superbb!!!!


lembut ..sedap..enak(mcm boleh makan pulak)...
akhirnya berjaya duduk di kaki aku...

ni la kasut kerja..
nila kasut g jalan..
ni la kasut g function..
ni la kasut g kenduri...


all in one!!

aje la penjimat...
eh bukan aku!!!


mutilpurpose shoes!!!!
itula dia...




Tarikh Beli : 19/10/2013
Lokasi Pemberlian : AEON Bukit Tinggi
(Saja nak notedkan berapa lama aku leh pakai kasut ni sehingga buy a new shoes against!!!.hahahha)




harga...??
biarlah rahsia...kang dtg riak pulak..itu bukanlah diri aku...

ini lah hasil titik peluh kerja aku..

No comments:

Post a Comment